Verzenden en betalen

Betalen
Bij online shoppen staat veiligheid voorop. Je kunt bij ons daarom kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDEAL
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal
  • Overboeking*

* Bij een betaling via overboeking kan het een paar werkdagen duren voordat wij je betaling binnen hebben. Je order wordt pas verstuurd op het moment dat wij je betaling ontvangen hebben. Je moet dan dus rekening houden met een langere levertijd. De artikelen worden maximaal 5 dagen voor je gereserveerd.

Voor overschrijvingen kun je de volgende gegevens gebruiken:
ING bank: NL17INGB0005329379 t.n.v. Kidzovoort Den Haag
BIC/SWIFT van ING bank: INGBNL2A

Verzending
Onze pakketjes verzenden wij via PostNL De verzendkosten worden doorberekend aan de klant. Bestel je voor 17.00 uur, dan vindt de bezorging doorgaans plaats op werkdagen tussen 18:00 uur en 22:00 uur. Door omstandigheden kan hier van worden afgeweken (het lukt niet altijd om alle bestellingen dezelfde dag bij het postkantoor af te leveren Ben je niet thuis om een pakket aan te nemen, dan kan het bij de buren afgeleverd worden. Lukt dat niet, dan volgen er nog 2 bezorgpogingen op andere dagen. Wij hergebruiken, vanwege het milieu, al onze verpakkingen. De kans dat je een gebruikte doos ontvangt, is dus heel goed mogelijk.

Verzending buiten Nederland
Bij een zending naar het buitenland bezorgt PostNL tot in Nederland. Daarna wordt het pakket overgedragen aan de reguliere postbezorging in het betreffende land. Ben je niet thuis om een pakket aan te nemen, dan volgen er nog 2 bezorgpogingen op andere dagen. Daarna wordt de bestelling weer naar ons geretourneerd. Vergeet niet om je telefoonnummer bij de bestelling te vermelden, zodat er contact met je opgenomen kan worden indien nodig. Indien het pakket op een ingewikkelde plek moet worden afgeleverd, is het handig er een goede beschrijving van te geven in het opmerkingenveld. Wij zullen deze dan op de doos plakken.

Artikelen met een langere levertijd
Wanneer er bij je bestelling artikelen zitten met een langere levertijd, dan wordt dit altijd vermeld. Wij verzenden dan je volledige bestelling op het moment dat deze compleet is. Heb je de andere artikelen eerder nodig, neem dan even contact met ons op.

Administratie- en verzendkosten
Wij hanteren een variabel tarief voor de administratie- en verzendkosten die wij doorberekenen vanaf de website van PostNL. De verzendkosten worden aangepast als PostNL de tarieven verhoogt. Dit is vaak in januari van een nieuw kalenderjaar.

Bestellingen uit Nederland met een orderbedrag van meer dan € 75,- worden altijd gratis verzonden.

Order- en verzendbevestiging per e-mail
Van elke afgeronde bestelopdracht krijg je een automatische orderbevestiging per e-mail. De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft alleen aan dat de bestelprocedure succesvol is doorlopen en dat wij je order goed hebben ontvangen. Zodra je bestelling ter verzending is aangeboden ontvang je een bericht met de track & trace code. Een enkele keer worden deze automatische bevestigingen tegengehouden door het spamfilter, dus heb je niets ontvangen, check dan eerst even je spambox.