In dit internettijdperk schieten de webwinkels als paddestoelen in de lucht. Het gros daarvan bestaat na enkele jaren al niet meer. Zeker in deze crisistijd is er veel concurrentie en soms moeilijk om je te onderscheiden van anderen. Met als gevolg: teruglopende inkomsten en het besluit om er maar mee te stoppen. Toch hoeft dat niet. Stefanie van Druenen is ervaringsdeskundige. Zij begon een webshop en moest na een jaar concluderen dat ze maar beter kon stoppen. Ze zat niet bij de pakken neer en ging op onderzoek uit. Waar was het misgegaan? Hoe had haar webshop wel een succes kunnen worden? Haar ervaringen beschreef ze in het beknopte boekje: hoe start ik een webshop. Een handzaam en makkelijk weg te lezen boek met een hoop tips, adviezen, ervaringen en do’s en don’t ‘s wanneer je een webshop gaat beginnen. Voor iedereen die plannen heeft in die richting, of wellicht net gestart is, een heel waardevol boekje om door te nemen.
Namens Hoe start ik een webshop? mogen wij 1 exemplaar van dit “handboek voor de ondernemer” weggeven. Laat ons via dit formulier weten welke opleiding Stefanie heeft gevolgd, dat zij in aanraking is gekomen met webshops. Deze actie loopt tot 22 juli 2012.